Hahn Air - bilety lotnicze

Hahn Air - promocje
IZMIR
z: WARSZAWA
852 zł
już od
zobacz
ANTALYA
z: KATOWICE
726 zł
już od
zobacz
ADANA
z: WARSZAWA
946 zł
już od
zobacz
IZMIR
z: KRAKÓW
931 zł
już od
zobacz
SPARTA
z: WARSZAWA
419 zł
już od
zobacz
ANTALYA
z: KRAKÓW
796 zł
już od
zobacz
TEL AVIV
z: WARSZAWA
360 zł
już od
zobacz
ANTALYA
z: RZESZÓW
604 zł
już od
zobacz
IZMIR
z: WARSZAWA
869 zł
już od
zobacz
KAYSERI
z: WARSZAWA
950 zł
już od
zobacz
KERKYRA
z: WARSZAWA
766 zł
już od
zobacz
CHANIA
z: WARSZAWA
803 zł
już od
zobacz
HERAKLION
z: WARSZAWA
737 zł
już od
zobacz
ATENY
z: WARSZAWA
419 zł
już od
zobacz
THIRA
z: WARSZAWA
777 zł
już od
zobacz
RHODOS
z: WARSZAWA
828 zł
już od
zobacz
SAMOS
z: WARSZAWA
991 zł
już od
zobacz
Rok utworzenia 1994
Centrum lotnicze brak
Siedziba Dreieich, Niemcy
Flota brak
Typ linii brak lotów
Hahn Air
Hahn Air Lines GmbH, działające jako Hahn Air, to firma z siedzibą w niemieckim mieście Dreieich. Hahn Air to firma, która przez wiele lat specjalizowała się w dostarczaniu globalnych usług sprzedaży i dystrybucji dla firm lotniczych. Operując prowadzącą na rynku, uniwersalną platformą ET (E-Ticketing), przedsiębiorstwo podpisało umowy z ponad 230 liniami lotniczymi na świecie, odgrywając znaczącą rolę w generowaniu dodatkowych dochodów swoich partnerów poprzez globalny dostęp do wszystkich agentów turystycznych IATA korzystających z jakiegokolwiek GDS na ponad 180 rynkach.

W swoich kolejnych etapach rozwoju przedsiębiorstwo działało, jako regionalny przewoźnik w Niemczech, z bazą lotniczą na powojskowym lotnisku Hahn, znanym dziś jako Frankfurt Hahn Airport. Następnym krokiem, była możliwość sprzedaży biletów Hahn Air przez GDS Amadeus - podpisanie w 1999 roku pierwszych umów z czterema liniami z Ameryki Łacińskiej: Avianca, Aerolinas Argentinas, Varig oraz LAN. Moment ten wyznacza jednocześnie początek platformy biletowej Hahn Air.

W roku 2001 linie zasiliły grono członków IATA dołączając do innych krajów BSP, głównie w Europie, takich jak Francja, Wielka Brytania i Hiszpania. W dalszej kolejności Hahn Air rozpoczęło ekspansję swojego systemu GDS do Sabre, Galileo i Worldspan. W roku następnym dołączyło więcej członków BSP, takich jak kilka krajów azjatyckich, a także Australia i Nowa Zelandia. Poza tym podpisano kolejne porozumienia między liniami na świecie.

W roku 2003 Hahn Air opuściły siedzibę przy Frankfurt Hahn Airport osiadając w odległym o 15 minut Dreieich. Następnie firma stała się członkiem BSP w Skandynawii i zawarła 50-tą umowę członkowską z BSP w Kanadzie. Główni Agenci Sprzedaży na wszystkich większych rynkach są odpowiedzialni za wsparcie dla lokalnych agentów turystycznych.

W roku 2004 Hahn Air poszerzyły swoje regularne działania o usługi czarterowe dla biznesu. W tym czasie podpisano też 100-ną umowę członkowską. Dwa lata później z powodzeniem wprowadzono Amadeus Ticketing Platform (ATP), dzięki czemu Hahn Air może zaoferować rozwiązanie biletów elektronicznych na całym świecie. W dalszej fazie rozwoju linie ograniczyły sprzedaż wyłącznie do biletów elektronicznych.

W roku 2010 Hahn Air operowały dwoma połączeniami tygodniowo na trasie Düsseldorf International Airport - Findel Luxembourg Airport. W tym samym roku, firma zawitała na wszystkich rynkach BSP w Europie. Poza tym Hahn Air utworzyły lokalne biura sprzedaży biletów w krajach nie-BSP, udostępniając usługę biletową agentom turystycznym na całym świecie. Zgodnie z tą taktyką strona internetowa przedsiębiorstwa poza angielskim, dostępna jest aktualnie w pięciu dodatkowych językach: hiszpańskim, francuskim, portugalskim, rosyjskim i japońskim.

Jako pierwsze w historii, linie zawarły umowę ubezpieczeniową z Generali Versicherung AG, w ramach zabezpieczenia dla agentów turystycznych przed niewypłacalnością linii partnerskich.