easyJet

Tanie linie lotnicze easyJet rozpoczęły 23 marca niecodzienną akcję marketingową, wspierającą sprzedaż biletów lotniczych.

Na warszawskim Okęciu i na krakowskich Balicach wynajęte przez firmę osoby w pomarańczowych czapkach z logo easyJet i z zabawnymi kartkami witają podróżnych przylatujących różnymi liniami lotniczymi z Londynu, Berlina i Dortmundu, (czyli tras obsługiwanych także przez easyJet).

Kampania w dowcipny sposób wykorzystuje świąteczna symbolikę. Na pomarańczowych kartkach trzymanych przez osoby witające można przeczytać takie hasła jak: Witamy babki z Londynu, Witamy Jajcarzy, Witamy króliczki z Dortmundu. Część tabliczek będzie w sposób bezpośredni wykorzystywała nazwę easyJet: Mr easyJet z Londynu, Herr easyJet z Berlina.

Akcja na lotniskach będzie trwała w czwartek i piątek przed Świętami Wielkiej Nocy.

Za jej organizację odpowiada firma reklamowa Glob Media i Macroscope OMD. Kreację reklam przygotowała agencja Mmd PR - odpowiedzialna za PR easyJet w Polsce.
Aktualności easyJet: 2005-03-24