easyJet

easyJet i SR Technics podpisali umowę na kwotę 1 miliarda funtów
easyJet i SR Technics, czołowy dostawca usług związanych z obsługą techniczną samolotów (m.in. ich przeglądami, konserwacją i modernizacją), ogłosiły, że wznowiły i przedłużyły umowę dotyczącą zarządzania technicznego 157 samolotami Airbus. Umowa ze spółką SR Technics została podpisana w 2005 na okres 11 lat.



Kontrakt o wartości 1 miliarda funtów brytyjskich (1,6 miliarda dolarów amerykańskich) zapewnia najwyższe w branży standardy bezpieczeństwa i jakość usług. Dotyczy on obsługi technicznej wszystkich Airbusów przewoźnika (obecnie 157 maszyn), których liczba we flocie wzrośnie do 207 maszyn do roku 2012.



Ponadto umowa przewiduje, że easyJet będzie pierwszym klientem nowego oddziału spółki SR Technics na Malcie, o czym poinformował dziś maltański premier. Dla easyJet oznacza to 17-procentowy wzrost wydajności w ciągu 11 lat obowiązywania umowy, który wynika z faktu, że duże prace konserwacyjne i modernizacyjne będą wykonywane na Malcie. Rozwiązanie to wzmacnia także efekt skali.



Andy Harrison, Dyrektor Generalny easyJet, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozszerzenia naszego partnerstwa z SR Technics. Wspólnie będziemy wyznaczać nowe standardy bezpieczeństwa, jakości i wydajności”.



Bernd Kessler, Dyrektor Generalny SR Technics, dodał: „Podpisanie umowy to dla nas dowód zaufania, jakim obdarza w SR Technics linia lotnicza. easyJet jest czołowym przewoźnikiem z dużymi ambicjami, który jednocześnie stawia wysokie wymagania swoim partnerom”.



SR Technics będzie dostarczać usług z zakresu całościowych remontów i konserwacji samolotów oraz logistyki, jak również zajmie się obsługą techniczną części i komponentów. Oddział spółki na Malcie zacznie serwisować samoloty easyJet w trzecim kwartale 2010. Nowy kontrakt jest potwierdzeniem mocnych biznesowych relacji wiążących obie firmy.


Aktualności easyJet: 2009-11-17