KLM - bilety lotnicze
KLM - promocje
BRISTOL
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
488 zł
już od
już od
AMSTERDAM
z: GDAŃSK
z: GDAŃSK
362 zł
już od
już od
EDINBURGH
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
387 zł
już od
już od
DUSSELDORF
z: GDAŃSK
z: GDAŃSK
329 zł
już od
już od
AMSTERDAM
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
377 zł
już od
już od
EINDHOVEN
z: POZNAŃ
z: POZNAŃ
480 zł
już od
już od
MALAGA
z: POZNAŃ
z: POZNAŃ
286 zł
już od
już od
MADEIRA
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
432 zł
już od
już od
AMSTERDAM
z: POZNAŃ
z: POZNAŃ
287 zł
już od
już od
BIRMINGHAM
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
240 zł
już od
już od
BRISTOL
z: GDAŃSK
z: GDAŃSK
347 zł
już od
już od
AMSTERDAM
z: WROCŁAW
z: WROCŁAW
338 zł
już od
już od
MONACHIUM
z: GDAŃSK
z: GDAŃSK
347 zł
już od
już od
PORTO
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
327 zł
już od
już od
GLASGOW
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
361 zł
już od
już od
BARCELONA
z: POZNAŃ
z: POZNAŃ
307 zł
już od
już od
RZYM
z: POZNAŃ
z: POZNAŃ
330 zł
już od
już od
LEEDS
z: POZNAŃ
z: POZNAŃ
320 zł
już od
już od
Rok utworzenia | 1919 |
Centrum lotnicze | Amsterdam Airport Schiphol |
Siedziba | Amstelveen, Holandia |
Program frequent-flyer | Flying Blue |
Alianse | SkyTeam |
Flota | Airbus A330-200, Boeing 737-300, 737-400, 737-700, 737-800, 737-900, 747-400, 747-400ERF, 747-400M, 777-200ER, 777-300ER, Embraer 190, Fokker 100, Fokker 70, McDonnell Douglas MD-11 |
Firmowy slogan | Een reis vol inspiratie (Podróż pełna inspiracji) |
Typ linii | linie regularne |
KLM
KLM Royal Dutch Airlines (Koninklijke Luchtvaart Maatschappij) to regularne linie lotnicze będące najstarszymi, działającymi pod swą oryginalną nazwą. Zostały utworzone w 1919 roku a juz na początku roku 1920 odbył się pierwszy lot pomiędzy Londynem a Amsterdamem. Holenderskie linie lotnicze, stanowią rdzeń całej grupy KLM, którą współtworzą zależne od niej spółki: KLM Cityhopper, transavia.com oraz Martinair. Portem macierzystym KLM jest lotnisko Schiphol w Amsterdamie. Krokiem milowym linii okazało się wspólne przedsięwzięcie z aliansem Northwest Airlines w 1989 roku oraz nabycie holdingu Kenya Airways w 1996. KLM jest także członkiem aliansu SkyTeam.
W maju 2004 roku Air France i KLM Royal Dutch Airlines utworzyły największą europejską grupę lotniczą: jedna grupa, dwie linie, trzy interesy. Każda linia zachowała własną nazwę, znak i markę. Trzy gałęzie biznesu to pasażerski, cargo oraz inżynieria i obsługa. Obie linie operują na swych macierzystych portach Paryż - Charles de Guelle oraz Amsterdam - Schiphol. AIR FRANCE KLM obsługuje ponad 71 milionów pasażerów rocznie. Linie korzystają z 594 samolotów odbywających dziennie 2500 lotów do 236 portów lotniczych na całym świecie. Lojalnym klientom grupa umożliwia korzystanie z programu Flying Blue Miles, dzięki któremu punkty za mile wylatane z Air France bądź KLM zamienić można na zniżki lub nagrody.
Wspólnie z Air France, KLM stoi na czele europejskiego przemysłu lotniczego. Rzetelność połączona ze szczyptą holenderskiego pragmatyzmu powoduje, że 32 000 pracowników linii KLM stara się oferować pasażerom produkty nowatorskie oraz działania skupiające się na równowadze. KLM chce umacniać swoją pozycję finansową biorąc pod uwagę zarówno własne cele, jak i rozwój ekonomiczny i społeczny. W dzisiejszych czasach zarówno osoby podróżujące, jak i firmy transportowe wymagają ogromnej elastyczności oraz szerokiego wachlarza możliwości. Kartą przetargową KLM na lotnisku Schiphol jest sieć wysokiej jakości lotów europejskich oraz międzykontynentalnych, dla pasażerów oraz cargo.
KLM skupia się na podmiotowym traktowaniu klienta, ponieważ każdy klient jest inny. Firma oferuje klasy: biznesową i ekonomiczną. W klasie biznes fotele wyposażone są ekrany telewizyjne, gniazda pozwalające na podłączenie zasilania oraz Internet. Pasażerowie w klasie biznes mają również więcej miejsca na nogi, indywidualny telefon, lampkę do czytania oraz możliwość skorzystania z urozmaiconego i wyszukanego menu. Klasa ekonomiczna zapewnia dostęp do telewizora, prywatnego telefonu oraz możliwość wysyłania wiadomości tekstowych.
Działania KLM mają na celu utrzymanie przewagi na lotnisku Schiphol tak aby wzmacniać sieć własnych połączeń oraz pozostać jednym z głównych graczy w przemyśle lotniczym. Ponadto KLM stara się wypośrodkować pomiędzy celami własnymi a potrzebami ludzi żyjących i pracujących w pobliżu portów lotniczych.
KLM chce wyznaczać trendy i wyprzedzać innych. Połączenie z Air France postawiło KLM na czele międzynarodowego przemysłu lotniczego. KLM chce być pierwszym wyborem klienta, atrakcyjnym pracodawcą oraz stabilnym źródłem dochodów dla swoich akcjonariuszy. Sprytna współpraca oraz nowatorskie połączenia powodują, że KLM kojarzy się z globalnym dostępem dzięki swojej rozbudowanej sieci połączeń.
W maju 2004 roku Air France i KLM Royal Dutch Airlines utworzyły największą europejską grupę lotniczą: jedna grupa, dwie linie, trzy interesy. Każda linia zachowała własną nazwę, znak i markę. Trzy gałęzie biznesu to pasażerski, cargo oraz inżynieria i obsługa. Obie linie operują na swych macierzystych portach Paryż - Charles de Guelle oraz Amsterdam - Schiphol. AIR FRANCE KLM obsługuje ponad 71 milionów pasażerów rocznie. Linie korzystają z 594 samolotów odbywających dziennie 2500 lotów do 236 portów lotniczych na całym świecie. Lojalnym klientom grupa umożliwia korzystanie z programu Flying Blue Miles, dzięki któremu punkty za mile wylatane z Air France bądź KLM zamienić można na zniżki lub nagrody.
Wspólnie z Air France, KLM stoi na czele europejskiego przemysłu lotniczego. Rzetelność połączona ze szczyptą holenderskiego pragmatyzmu powoduje, że 32 000 pracowników linii KLM stara się oferować pasażerom produkty nowatorskie oraz działania skupiające się na równowadze. KLM chce umacniać swoją pozycję finansową biorąc pod uwagę zarówno własne cele, jak i rozwój ekonomiczny i społeczny. W dzisiejszych czasach zarówno osoby podróżujące, jak i firmy transportowe wymagają ogromnej elastyczności oraz szerokiego wachlarza możliwości. Kartą przetargową KLM na lotnisku Schiphol jest sieć wysokiej jakości lotów europejskich oraz międzykontynentalnych, dla pasażerów oraz cargo.
KLM skupia się na podmiotowym traktowaniu klienta, ponieważ każdy klient jest inny. Firma oferuje klasy: biznesową i ekonomiczną. W klasie biznes fotele wyposażone są ekrany telewizyjne, gniazda pozwalające na podłączenie zasilania oraz Internet. Pasażerowie w klasie biznes mają również więcej miejsca na nogi, indywidualny telefon, lampkę do czytania oraz możliwość skorzystania z urozmaiconego i wyszukanego menu. Klasa ekonomiczna zapewnia dostęp do telewizora, prywatnego telefonu oraz możliwość wysyłania wiadomości tekstowych.
Działania KLM mają na celu utrzymanie przewagi na lotnisku Schiphol tak aby wzmacniać sieć własnych połączeń oraz pozostać jednym z głównych graczy w przemyśle lotniczym. Ponadto KLM stara się wypośrodkować pomiędzy celami własnymi a potrzebami ludzi żyjących i pracujących w pobliżu portów lotniczych.
KLM chce wyznaczać trendy i wyprzedzać innych. Połączenie z Air France postawiło KLM na czele międzynarodowego przemysłu lotniczego. KLM chce być pierwszym wyborem klienta, atrakcyjnym pracodawcą oraz stabilnym źródłem dochodów dla swoich akcjonariuszy. Sprytna współpraca oraz nowatorskie połączenia powodują, że KLM kojarzy się z globalnym dostępem dzięki swojej rozbudowanej sieci połączeń.